Najczęściej zadawane pytania

Jeśli potrzebujesz pomocy, mamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z zakupów.

  • Składam zamówienie na szkołę. Potrzebuję na fakturze umieścić adresy Nabywcy i Odbiorcy. Jak to zrobić?

W koszyku naszego sklepu jest możliwość umieszczenia obydwu adresów.

Adres Szkoły wpisz w dane do wysyłki, adres np. Gminy - w dane do faktury.

Wpisz też imię i nazwisko w odpowiednią rubrykę. Nie będzie jej na fakturze  - będzie tylko na etykiecie adresowej na paczce.

Możesz też już po złożeniu zamówienia (nawet na prywatne dane) w ciągu 1 dnia napisać do nas lub zadzwonić - poprawimy dane na właściwe.


Jeśli masz takie życzenie - zamówienie możesz złożyć również mailowo - pisząc na akatja@akatja.pl

  • Czy w adresie muszę podać imię i nazwisko? Nie chcę go na fakturze

Prosimy o wpisanie imienia i nazwiska. Dane te znajdą się na etykiecie paczki, co ułatwi jej prawidłowe doręczenie. Na fakturze ich nie będzie.

  • Składam zamówienie na szkołę. Potrzebuję płatności z odroczonym terminem płatności. Jak złożyć takie zamówienie?

W koszyku naszego sklepu jest taka możliwość - po wybraniu zwykłej przesyłki kurierskiej (NIE tej płatnej przy odbiorze, tylko zwyklej) poniżej pojawiają się rodzaje płatności przelewowych, wśród nich jest też płatność terminowa - z odroczonym terminem płatności.

  • Jak mogę zmienić w moim zamówieniu adres, telefon, produkt?

Jeśli po złożeniu zamówienia zobaczysz, że wpisałeś niewłaściwe dane, to w ciągu 1 dnia po złożeniu zamówienia napisz do nas maila na akatja@akatja.pl lub zadzwoń - tel. 604532152 i podaj właściwe dane

  • Jaki jest okres gwarancji na naklejki?

Dajemy 12 miesięcy gwarancji na naklejki naklejone na suchą, gładką i czystą powierzchnię. Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń - celowego "skubania" i prób odklejania przez dzieci.

  • Jakim preparatem odtłuścić powierzchnię przed naklejeniem naklejki?

Ściany nie wymagają odtłuszczania - wystarczy je przetrzeć miękką szmatką z kurzu. Odtłuścić należy powierzchnie malowane farbą olejną, lakierowane, płyty meblowe, szyby jak też schody, podłogi. Najlepszy do tego celu jest preparat na alkoholu - denaturat lub spirytus izopropylowy. Nie wolno używać rozpuszczalników - niszczą klej naklejki.

  • Czy naklejki po okresie użytkowania dadzą się odkleić i czy nie zostawią śladu?

Naklejki nawet po kilku latach dają się odkleić. Na powierzchni mogą pozostać niewielkie ilości kleju, które można zmyć preparatem alkoholowym np. denaturatem. Nie zostawiają śladu.

  • Czy powierzchnie z naklejonymi naklejkami można myć?

Tak, jak najbardziej.
Naklejki ścienne, szronione - myjemy miękką, wilgotną szmatką z łagodnym płynem myjącym.
Naklejki podłogowe, schodowe można myć mopem lub maszyną myjącą - tylko bez żrących środków.

  • Jak składać reklamacje?

Jeśli z jakiś względów jakość naszych produktów nie jest odpowiednia - prosimy o kontakt. Prosimy również o wykonanie kilku zdjęć pokazujących wadę produktu np. telefonem i przesłanie na adres naszego maila lub mms. Nawet jeśli produkt - naklejka uległa zupełnemu zniszczeniu - prosimy o zdjęcie pokazujące ten fakt. Proces reklamacji jest wtedy łatwy i szybki.

  • Czy muszę zakładać konto przy zamówieniu?

Nie jest wymagane utworzenie konta. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Albo nawet złożyć zamówienie mailowo - na akatja@akatja.pl podając numery produktów i wybrane opcje produktu (np. rozmiar, kolor...)

  • Jak długo trwa realizacja zamówień?

Wszystkie nasze produkty są wykonywane na zamówienie. Czas realizacji zamówień to zwykle około 10 dni roboczych. Jeśli zależy Ci na czasie, chcesz wiedzieć kiedy konkretnie Twoje zamówienie będzie zrealizowane - zadzwoń tel. 531532152 lub napisz maila z pytaniem na biuro@akatja.pl.


×