Najczęściej zadawane pytania

Jeśli potrzebujesz pomocy, mamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z zakupów.

  • Składam zamówienie na szkołę. Potrzebuję na fakturze umieścić adresy Nabywcy i Odbiorcy. Jak to zrobić?

W koszyku naszego sklepu jest możliwość umieszczenia obydwu adresów.

Adres Szkoły wpisz w dane do wysyłki, adres np. Gminy - w dane do faktury.

Wpisz też imię i nazwisko w odpowiednią rubrykę. Nie będzie jej na fakturze  - będzie tylko na etykiecie adresowej na paczce.

Możesz też już po złożeniu zamówienia (nawet na prywatne dane) w ciągu 1 dnia napisać do nas lub zadzwonić - poprawimy dane na właściwe.


Jeśli masz takie życzenie - zamówienie możesz złożyć również mailowo - pisząc na akatja@akatja.pl

  • Czy w adresie muszę podać imię i nazwisko? Nie chcę go na fakturze

Prosimy o wpisanie imienia i nazwiska. Dane te znajdą się na etykiecie paczki, co ułatwi jej prawidłowe doręczenie. Na fakturze ich nie będzie.

  • Składam zamówienie na szkołę. Potrzebuję płatności z odroczonym terminem płatności. Jak złożyć takie zamówienie?

W koszyku naszego sklepu jest taka możliwość - po wybraniu zwykłej przesyłki kurierskiej (NIE tej płatnej przy odbiorze, tylko zwyklej) poniżej pojawiają się rodzaje płatności przelewowych, wśród nich jest też płatność terminowa - z odroczonym terminem płatności.

  • Jak mogę zmienić w moim zamówieniu adres, telefon, produkt?

Jeśli po złożeniu zamówienia zobaczysz, że wpisałeś niewłaściwe dane, to w ciągu 1 dnia po złożeniu zamówienia napisz do nas maila na akatja@akatja.pl lub zadzwoń - tel. 604532152 i podaj właściwe dane

  • Co to są CYRKONIE?

Są to małe dekoracyjne samoprzylepne kamyczki - średnicy 6mm każdy:

  • Jaki jest okres gwarancji na naklejki?

Dajemy 12 miesięcy gwarancji na naklejki naklejone na suchą, gładką i czystą powierzchnię. Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń - celowego "skubania" i prób odklejania przez dzieci.

  • Jakim preparatem odtłuścić powierzchnię przed naklejeniem naklejki?

Ściany nie wymagają odtłuszczania - wystarczy je przetrzeć miękką szmatką z kurzu. Odtłuścić należy powierzchnie malowane farbą olejną, lakierowane, płyty meblowe, szyby jak też schody, podłogi. Najlepszy do tego celu jest preparat na alkoholu - denaturat lub spirytus izopropylowy. Nie wolno używać rozpuszczalników - niszczą klej naklejki.

  • Czy naklejki po okresie użytkowania dadzą się odkleić i czy nie zostawią śladu?

Naklejki nawet po kilku latach dają się odkleić. Na powierzchni mogą pozostać niewielkie ilości kleju, które można zmyć preparatem alkoholowym np. denaturatem. Nie zostawiają śladu.

  • Czy powierzchnie z naklejonymi naklejkami można myć?

Tak, jak najbardziej.
Naklejki ścienne, szronione - myjemy miękką, wilgotną szmatką z łagodnym płynem myjącym.
Naklejki podłogowe, schodowe można myć mopem lub maszyną myjącą - tylko bez żrących środków.

  • Jak składać reklamacje?

Jeśli z jakiś względów jakość naszych produktów nie jest odpowiednia - prosimy o kontakt. Prosimy również o wykonanie kilku zdjęć pokazujących wadę produktu np. telefonem i przesłanie na adres naszego maila lub mms. Nawet jeśli produkt - naklejka uległa zupełnemu zniszczeniu - prosimy o zdjęcie pokazujące ten fakt. Proces reklamacji jest wtedy łatwy i szybki.

  • Czy muszę zakładać konto przy zamówieniu?

Nie jest wymagane utworzenie konta. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Albo nawet złożyć zamówienie mailowo - na akatja@akatja.pl podając numery produktów i wybrane opcje produktu (np. rozmiar, kolor...)

  • Jak długo trwa realizacja zamówień?

Wszystkie nasze produkty są wykonywane na zamówienie. Czas realizacji zamówień to zwykle około 3-4 dni robocze. Jeśli zależy Ci na czasie, chcesz wiedzieć kiedy konkretnie Twoje zamówienie będzie zrealizowane - zadzwoń tel. 604 532 152 lub napisz maila z pytaniem na akatja@akatja.pl.


×