Gwarancja i
serwis pogwarancyjny

Asortyment naszego sklepu ma gwarancję na dwa lata od daty zakupu, z zastrzeżeniem normalnych warunków użytkowania i przestrzegania instrukcji użytkowania zalecanej przez producenta. W przypadku, gdy produkt wymaga naprawy w trakcie tego okresu gwarancyjnego, naprawa zostanie przeprowadzona przez naszych techników posprzedażnych, pod warunkiem, że: produkt nie został poddany zanurzeniu itp. Problem nie został spowodowany przez nieodpowiednią obsługę, normalne zużycie lub uszkodzenie produktu (np. zachlapanie); produkt nie został w żaden sposób naprawiony przez żadną usługę posprzedażną inną niż w naszym sklepie lub została zakłócona przez jakąkolwiek osobę niezatwierdzoną przez sprzedawcę; produkt nie został w żaden sposób zmodyfikowany w stosunku do pierwotnego stanu.

Jakie produkty są objęte gwarancją?

  • Produkty zakupione w naszym sklepie

    Gwarantujemy najwyższą jakość produktów zakupionych w naszym sklepie. Nasi menedżerowie ds. Sprzedaży rejestrują wszystkie złożone zamówienia. Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości zakupu, możesz zwrócić się do naszego serwisu gwarancyjnego, a oni uregulują problem.

  • Produkty z paragonem

    Kiedy płacisz za produkt, który wybrałeś w naszym sklepie, otrzymujesz paragon. Jest to ważny dokument, więc należy go zachować do końca okresu gwarancyjnego. Produkty z dostępnymi płatnymi paragonami uwolnią Cię od bólów głowy w przypadku gwarancji.

  • Produkty z niezniszczonym oryginalnym opakowaniem

    Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są dostarczane w oryginalnym opakowaniu. Zachowaj go do końca okresu gwarancji, ponieważ jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się zwrócić przedmiot, powinien on mieć oryginalne opakowanie, które nie jest w żaden sposób uszkodzone.

  • Nie uszkodzone produkty

    Jeśli produkty nie zostaną uszkodzone w jakikolwiek inny sposób, podlegają one gwarancji. Tak więc, proszę, starajcie się nie upaścić, zanurzyć ich w cieczach, rozerwać lub rozebrać. Wystarczy zwrócić się do naszych pracowników obsługi gwarancyjnej o pomoc, a oni odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące zasad zwrotu i naprawy.

  • Produkty, które nie zostały naprawione przez osoby trzecie

    Jeśli produkty zwracane do naszego sklepu nie zostały naprawione przez osoby trzecie, podlegają one gwarancji. Nie idź do biura naprawy na rogu ulicy, które jest blisko twojego domu. Przede wszystkim porozmawiaj z naszymi technikami, którzy są tutaj, aby pomóc Ci rozwiązać każdy problem.

  • Produkty, które nie były używane dłużej niż ich okres gwarancyjny

    Masz prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Skontaktuj się z naszym centrum serwisowym przez telefon, e-mail lub czat online. Otrzymasz wszystkie niezbędne instrukcje, jak sobie z tym poradzić. Obiecujemy szybko rozpatrzyć twoje roszczenie i sprawić, że będziesz zadowolony ze swojej umowy.

Gdzie należy złożyć wniosek do serwisu gwarancyjnego?

  • Centrum serwisowe w Twoim mieście

    Jeśli nasze centrum serwisowe jest dostępne w Twoim mieście, możesz zwrócić się o naprawę gwarancyjną, zwrot pieniędzy lub wymianę produktu. Menedżer serwisowy sprawdzi przedmiot, który chcesz naprawić / zwróci lub wymienić i zrobi wszystko, co możliwe, aby jak najszybciej rozwiązać problem.

  • Usługa na miejscu / w domu

    W niektórych przypadkach istnieje możliwość zaproszenia menedżera usług do biura, domu lub rozwiązania problemu bezpośrednio na miejscu. Części i naprawy robocizny, w których robocizna jest świadczona na miejscu w miejscu prowadzenia działalności lub domu, są objęte przez nas gwarancją.

  • Międzynarodowy serwis gwarancyjny (IWS)

    Usługi tego typu świadczymy wyłącznie klientom podróżującym po całym świecie i wymagającym naprawy krytycznej gwarancji. W takich przypadkach nasz bezpłatny operator linii międzynarodowej gwarancji połączy cię z centrum serwisowym dostępnym w Twojej aktualnej lokalizacji.

W jakich przypadkach gwarancja nie jest dostarczana?

  • Uszkodzenia spowodowane zużyciem

    Należy pamiętać, że nasza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń produktu, które mogły powstać w wyniku normalnego zużycia produktu zakupionego w naszym sklepie.

  • Niewłaściwe użycie lub nadużycie

    Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie ma wizualne ślady niewłaściwego użycia lub nadużycia, ten przypadek nie jest objęty gwarancją. Sklep może świadczyć usługi naprawcze na twój koszt.

  • Nie markowe przedmioty

    Niniejsza gwarancja nie obejmuje żadnych produktów nieobjętych marką naszej firmy, nawet jeśli są one pakowane lub sprzedawane z naszymi oryginalnymi produktami. Tego rodzaju produkty mogą być objęte gwarancją producenta.

  • Okres gwarancji wygasł

    Gwarancja rozpoczyna się w dniu zakupu na kwicie zakupu. W przypadku braku dowodu zakupu uważa się, że okres gwarancji rozpoczął się po 6 miesiącach od daty produkcji produktu lub od numeru seryjnego produktu.

  • Nieuprawnione usługi naprawy

    Gdy produkt jest naprawiany przez nieautoryzowane organizacje serwisowe, inżynierów lub techników, kupujący traci swoje prawo do bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.

  • Wygasłe życie materiałów eksploatacyjnych

    Każdy materiał eksploatacyjny ma swój gwarantowany czas życia. Po zakończeniu cyklu życia materiałów eksploatacyjnych gwarancja traci ważność; powinny zostać zmienione na koszt kupującego.

  • Używanie nieautoryzowanych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych

    W przypadku nieudanego produktu z powodu użycia nieautoryzowanych części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych sklep nie ponosi odpowiedzialności za incydent. Używaj tylko autoryzowanych części zamiennych, jeśli chcesz zachować ważność gwarancji.

  • Klęska żywiołowa

    Klęska żywiołowa jest siłą wyższą, której sprzedawca nie może zapobiec. Tak więc, gdy produkt nie wyszedł z klęski żywiołowej, sklep nie jest zobowiązany do zwrotu lub naprawy.

  • Czyszczenie produktu

    Jeśli produkt ulegnie uszkodzeniu podczas czyszczenia lub usuwania obcego materiału z jego powierzchni lub z jego wnętrza, sklep nie wyśle nabywcy bezpłatnych usług gwarancyjnych, ponieważ awaria nastąpiła z winy kupującego.

Wymiana i zwrot


Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu w dniu przyjazdu, masz czternaście (14) dni od daty dostawy do zwrotu lub wymiany artykułu. Co powinieneś zrobić? Zaloguj się do naszej witryny. Po zalogowaniu się do swojego prywatnego obszaru, wejdź do menu zamówień. Wewnątrz listy zamówień, wyszukaj zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij przycisk "Zwróć produkty". Wybierz produkt, który chcesz zwrócić w zamówieniu. Wybierz przyczynę zwrotu z rozwijanego menu. Wybierz rodzaj zwrotu: zwrot pieniędzy lub zmiana na inny rozmiar lub kolor. Jeśli powrót jest zmianą rozmiaru lub zmianą koloru, wybierz model, który chcesz zmienić, z rozwijanego menu, które pojawi się na ekranie po wybraniu opcji. Kliknij przycisk "Potwierdź zwrot". Rozpocząłeś proces powrotu! Poczekaj na wiadomość e-mail z potwierdzeniem; to wyjaśni ci następujące kroki.


×